Vedení účetnictví

Vedení účetnictví zahrnuje:

  • účtování podvojnými zápisy o stavu a pohybu majetku a jiných aktiv, závazků včetně dluhů a jiných pasiv, dále o nákladech a výnosech a o výsledku hospodaření
  • zpracování daňového přiznání k dani z příjmu, k DPH včetně kontrolního hlášení, k silniční dani aj.
  • vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku,
  • vedení evidence skladu a skladové hospodářství,
  • zpracování daňového přiznání k dani z příjmu, k DPH, k silniční dani aj.,
  • příprava a zasílání platebních příkazů či platebních vzorů a jiných formulářů,
  • vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest,
  • zpracování vnitřních směrnic a interních postupů účtování,
  • sestavení účetní uzávěrky,
  • zakládání listin k založení do příslušné Sbírky listin vedené rejstříkovým soudem (zákonná povinnost).

 

Ceník účetnictví naleznete ZDE.

 
 
V případě, že máte zájem o vedení účetnictví, kontaktujte nás na telefonním čísle - 731 444 406, nebo na e-mailové adrese – ucetnictvi@legalcompany.cz.

Proč s námi?

  • Sídla v našich nemovitostech
  • Jedny z nejvýhodnějších cen
  • Sídla po celé ČR
  • Možnost vyřízení on-line
  • Sídlo do 24 hodin
  • Zázemí advokátní kanceláře
  • Zkušenosti již od roku 2009
  • Založení společnosti do 48 hodin
zjistěte více důvodů
Copyright (c) 2009 - 2017 LEGAL COMPANY s.r.o. Vyrobila KAVVA.cz